გეგმა

1.გაკვეთი ლისთემა
წელიწადის დროები
2.სწავლების საფეხური და კასი
დაწყებითი საფეხური
3კლასი
3.საგანი მასწავლებლის
სახელი და გვარი
ხელოვნება
ნანა ღონღაძე
4.მოსწავლეთა რაოდენობა
31
5.განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი
არ არის განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე.
6.გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
(საგნების მიხედვით)
მოსწავლეებისთვის ძირითადი ფერბის გაცნობა, გარე სამყაროში არსებული ფერების აღქმის მათზე დაკვირვების და საკუთარ ნამუშევრებში გამოყენების უნარის განვითარება.
7.ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ ინდიკატორები
III.3.1.ნახატში გადმოსცემს გარემოზე დაკვირვების შედეგად წარმოშობილ კლიმატს და წარმოშობილ კლიმატს და წარმოშობილ ასოციაციებს.
III.8.2.საუბრობს იმის შესახებ თუ რა განწყობილებას უქმნის ესა თუ ის ფერი.
III.1.4. იყენებს ცივ და თბილ ფერებს ნამუშევარში.
8.თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
გამოწვევა7წთ.
1.მისალმება, 2.ამინდის და ფერების კავშირი, 3.როგორ იცვლება ფერები წელიწადის დროებისმიხედვით. 4.მაგიდაზე ბავშვებს ულაგიათ ფერადი ფურცლები და შესაბამის წელიწადის დროებზე მაჩვენებენ შესაფერის ფურცელს. შემდეგ ვაჩვენებ ნამუშევრების თუ როგორ იცვლის ფოთლოვანი ხე ფერს სეზონების მიხედვით.
წვდომა15წთ.
ვსვამ კითხვას რას დაუკავშირებდით ხის ცვლილებას და საუბრობენ ბავშვები წელიწადის მიხედვით გარემოს ცვლილებებზე. შემდეგ ვყოფ ოთხ ჯგუფად ბავშვებს და თითოეული ჯგუფი მუშაობს სეზონის მიხედვით ფერებზე.
რეფლექსია
პრეზენტაციისთვის ჯგუფებს ეძლევათ5-5წთ. წარმოადგინონ მისი ნამუშევრები და მსჯელობენ სეზონების და ფერების კავშირზე.
შეფასება3წთ.

9.შეფასება
პრეზენტაციის დროს თავიანთი ნამუშევრების თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება.
განმავითარებელი შეფასების მიცემა და ღიმილით დაჯილდოვება.
10.საკლასო მენეჯმენტი საგანმანათლებლო რესურსები
წიგნი, სახატავი ალბომი, ფერადი ფურცლები და ფანქრები, მაკრატელი და წებო.


No comments:

Post a Comment